چهار چالش معامله گران خانگی فارکس

به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی ، اکنون افراد بیشتری به سیستم عامل های معاملات فارکس و ارزدیجیتال خود دسترسی پیدا می کنند. امروزه می توانید حساب معامالت شخصی خود را تنها با سپرده اندک و چند روز انتظار باز کنید. این امر باعث شده است که عالقه مندان به فارکس، معامله گری را به عنوان […]

به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی ، اکنون افراد بیشتری به سیستم عامل های معاملات فارکس و ارزدیجیتال خود دسترسی پیدا می کنند. امروزه می توانید حساب معامالت شخصی خود را تنها با سپرده اندک و چند روز انتظار باز کنید. این امر باعث شده است که عالقه مندان به فارکس، معامله گری را به عنوان یک منبع درامد در نظر بگیرند. درحالی که بعضی ها نیز از معامله گری تمام وقت، به عنوان تنها منبع درامد خود استفاده میکنند

امروز ما نگاهی داریم به چالش های رایج معامله گر فارکس در خانه

قبل از شروع معامله در منزل – چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت – باید بدانید که تفاوت قابل

توجهی بین تجارت از دفتر و تجارت از خانه وجود دارد:

1 .ایجاد یک فضای اداری

اگر می خواهید از خانه تجارت کنید اولین چیزی که باید روی آن کار کنید ایجاد فضای کار شخصی است. معامله از خانه به معنای تجارت از تختخواب یا همان میز ناهار خوری نیست که بچه های شما اسپاگتی خود را روی آن

ریختند.

از آنجا که با همان بازارهایی روبرو خواهید شد که معامله گران اداری با آن دست و پنجه نرم می کنند ، باید فضای OFFICE را ایجاد کنید. با فضای شخصی خود شروع کنید. یک اتاق یا گوشه ای تهیه کنیدکه هم خانه هایتان به راحتی مزاحم شما نشوند. در مرحله بعد ، موارد ضروری تجارت مانند اتصال سریع به اینترنت ، میز تجارت گسترده ، صندلی راحت و هرچند تعداد زیادی مانیتور برای استراتژی های تجارت خود نیاز دارید.

چهار چالش که معامله گران خانگی فارکس

2 .حواس پرتی ، حواس پرتی در همه جا

بزرگترین تفاوت بین تجارت از دفتر و تجارت از خانه این است که دفتر شما تلویزیون ، تختخواب و سایر راحتی و مزاحمت هایی که در خانه دارید را ندارد.

اگر قسمت آخر یک سریال تلویزیونی را تماشا میکنید ، نمی توانید روی اخبار معامالت معمول خود تمرکز کنید. به همین ترتیب ، اگر مادرتان از شما بخواهد کارهایی انجام دهد یا اگر حیوان خانگی شما زمان بازی خود را می خواهد ، نمی توانید معامالت خود را انجام دهید.

تجارت مداوم سودآور نیاز به تمرکز دارد. اگر می خواهید معامالت خود را بدون نقص انجام دهید ، به حداقل رساندن حواس پرتی مهم است.

با ایجاد و رعایت یک برنامه معامالتی ، حواس پرتی را محدود کنید. بدانیدکدام جلسات معامالتی با برنامه شما مطابقت دارند و زمان الزم برای انجام فعالیتهای مربوط به تجارت خود را اندازه بگیرید. اگر الزم است یک “وقت مخصوص من” اختصاص دهید. اما اطمینان حاصل کنیدکه در دوره معامالت اختصاص داده شده خود کاری جز تجارت انجام نمی دهید.

معامله گران

3 .تنظیم تفاوت های منطقه زمانی

همه معامله گران این شانس را ندارند که جلسه معامالتی مورد نظر خود را معامله کنند. بسیاری از معامله گران مستقر در خانه مشاغل نیمه وقت هستند که فقط پس از پایان کار تمام وقت خود می توانند فارکس را معامله کنند.

این مسئله وقتی مشکل ساز می شود که تغییر برنامه )به عنوان مثال تنظیمات DST در سایرکشورها( بر روال تجارت خانگی آنها تأثیر بگذارد.

یک راه حل ممکن ، برنامه ریزی قبل از تغییر زمان است. برای روزهایی که باید کمی زودتر از خواب بیدار شوید

یا کمی دیرتر بخوابید و برای تجارت اتفاقات مورد نظر خود ، یک روال جدید ایجاد کنید.

اگر این کار نمی کند ، پس استراتژی های دیگری را پیدا کنید که با جلسات تجاری متناسب با زمان تجارت شما

کار کنند.

4 .اتخاذ یک فضای مناسب تجارت

معامله گران فارکس مستقر در دفتر این مزیت را دارند که در یک محیط تجاری مناسب کار می کنند. آنها دارای اتصال به اینترنت سریع ، مجموعه کاملی از مانیتور و تلویزیون هستند که اخبار مربوط به تجارت را در تمام روز نمایش می دهد. مهمتر از همه ، آنها در اتاق معامله گران فارکس هستند که می توانند ایده های تجاری همدیگر را نقد کنند یا با آنها رقابت کنند.

تکرار این نوع محیط در محیط خانه کمی دشوار است. به همان اندازه که ایجاد فضای دفتری و برنامه معامالت مهم است ، پرورش محیطی که بتوانید وارد منطقه تجارت شوید از اهمیت بیشتری برخوردار است. آیا هنگامی که هیچ کس در اطراف نیست، معامله می کنید به شما کمک می کند؟ آیا تجارت انفرادی برای شما مفید است یا اگر ابتدا نظر سایر معامله گران را بدست آورید عملکرد بهتری دارید؟ آیا هنگام وقفه های کوتاه مدت بهتر تمرکز می کنید یا باید تمام فعالیت های تجاری خود را در یک جلسه انجام دهید؟

نتیجه نهایی این است که معامله گری، یک بیزینس است چه شما تجارت خود را از یک دفتر انجام می دهید یا از خانه. اگر نمی توانید حواس پرتی را از خانه دور کنید یا نمی توانید خارج از یک محیط اداری وارد منطقه تجارت

)Zone Trading )شوید ، پس تجارت خانگی احتماالً برای شما مناسب نیست.


با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی آکادمی عبدالهی استفاده کنید.

آماده سازی فرم
لطفا صبر کنید

مشاوران آموزشی
آکادمی عبدالهی

پاسخگوی شما هستند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *